8 kwietnia 2014

Zapraszam na mój wolny od opłat webinar "Świadomy oddech dla zdrowia"



Świadomy i prawidłowy oddech ma bezpośredni wpływ na stan zdrowia organizmu i codzienne samopoczucie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się:
- czym jest "głód tlenowy" i do czego prowadzi
- jak rozpoznać stany emocjonalne na podstawie oddechu
- jak oddychać pełną piersią
- jak "podkręcić" metabolizm
- co to znaczy "świadomy oddech"

Zapraszam na bezpłatny warsztat online, który odbędzie się już 15.04.2014 o godzinie 20:00.
Możesz istotnie wzbogacić swoją wiedzę na temat zdrowego oddychania nie wychodząc z domu!
Zapisz się już dziś i zarezerwuj czas już 15 kwietnia o godzinie 20:00

Udział w seminarium online jest bezpłatny!
Liczba miejsc ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.
Zapisy: kontakt@kingakowalska.pl
Zapraszam
Kinga Kowalska
Life&Wellness Coach, Coach Oddechu.
www.kingakowalska.pl
Autorka bloga rozwojowego www.zanurzeniewblekicie.blogspot.com

9 komentarzy:

  1. Świetnie, że organizujesz takie warsztaty :)
    Być może się przyłączę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wzięłabym udział, ale 15.04 jest dniem wyjazdowym dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja będę się zbierać do pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, ciekawi mnie takie szkolenie, choć we wtorki i czwartki od godziny 20 ćwiczę na sali fitness.
    Jednak...mam wrażenie, że wielu z nas zdaje sobie sprawę z tego, że źle oddycha - ja np wiem, że za płytko. I choć posiadam tę wiedzą, bardzo trudno jest mi się przestawić na głęboki, efektywny oddech. Może to kwestia wprawy, albo całkowitej kontroli przez cały dzień....?
    Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie bym się zapisała. Jednak po spojrzeniu w kalendarz okazało się, że we wtorek do 20 mam niestety zajęcia, więc wrócę z nich dopiero przed 22 :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wychodząc wszystkim "bardzo chętnie, ale..." na przeciw pomyślę co można w tej sytuacji zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Postaram się zajrzeć :) To niesamowite, jak wiele może zmienić świadomy oddech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, oj tak, nawet więcej niż jesteśmy sobie w stanie wyobrazić.

      Usuń