12 lutego 2014

List miłosny dla siebie - ćwiczenie


Ćwiczenie dla każdego!




List pisz odręcznie. To bardzo ważne! Będziesz miał/a wtedy możliwość zaobserwowania i poczucia wszystkich emocji, które napływają, gdy piszesz. Wielu ludzi zwraca uwagę na bezduszność emaili, dlatego właśnie Ty napisz do siebie prawdziwy list. Taki jak w epoce romantyzmu,
Na tę okazję możesz kupić specjalną papeterię, lub (wersja dla kreatywnych i artystycznie otwartych) stworzyć własny, niepowtarzalny papier.
Kiedy powierzchnia do pisania jest już gotowa możesz przejść do samej treści listu.

Zanim zaczniesz pisać odpowiedz sobie na następujące pytania:
Co sprawia, że ta osoba jest taka wyjątkowa?
Co sprawia, że ta osoba jest najwspanialsza na świecie?

Jakie są największe zalety tej osoby?
Za co cenisz tą osobę?
Za co szanujesz tą osobę?

Jak ważna jest dla mnie ta osoba i jej dobro?
Jak mogę jeszcze bardziej zadbać o osobę, do której piszę?
Jak mogę sprawić jej jeszcze więcej przyjemność? Jeszcze bardziej ją docenić?

Jeśli w trakcie pisania pojawią się jakieś opory, zobserwuj je i posłuchaj co ważnego chcą Ci powiedzieć o twojej relacji z Tobą.

Uwaga, dla tych, którzy nigdy nie pisali "klasycznych" listów. Napisz treść kilka razy "na brudno", by odpowiednio rozmieścić tekst i uniknąć pomyłek!

Jak zwykle, przed podzieleniem się na blogu jakimś ćwiczeniem testuję je na sobie, dlatego poniżej zdjęcie mojego listu do mnie :)



Poczuj jak cudownie jest dostać prawdziwy list miłosny od totalnie zakręconej na twoim punkcie osoby!

UWAGA!
Dodatkowe efekty może przynieść głośne odczytanie treści listu!

8 komentarzy:

  1. Bardzo dobry wpis na Walentynki :-). Cieszę się, że sama do siebie też taki list wysłałaś. Tylko jakoś tak sprytnie zrobiłaś, że nie można przeczytać jego treści :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero pierwszy wpis z mojego tryptyku walentynkowego :) Jutro kolejny, ale o tym ciii...
      Treść jest ściśle tajna, bo osobista. Jak sam wykonasz to ćwiczenie zobaczysz dlaczego. Jestem ciekawa Twoich wglądów Hegemonie!

      Usuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem kreatywności... Doskonałe ćwiczenie, więc idę ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, że Cię zainspirowałam! Jeśli masz ochotę podziel się swoimi odczuciami z pisania i odczytywania na głos swojego listu!

      Usuń
  3. Całą wieczność nie pisałam listu! Ostatni - jak byłam nastolatką, bo telefony komórkowe wtedy były rzadkością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej zachęcam do napisania tego wyjątkowego listu do siebie!

      Usuń
  4. 40 year-old Health Coach I Werner Foote, hailing from Cookshire enjoys watching movies like "Low Down Dirty Shame, A" and Stand-up comedy. Took a trip to Historic Area of Willemstad and drives a Town & Country. zobacz na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń