23 lutego 2014

Jak powstał pomysł na webinar "Poczuj swoje piękno i pewność"

Pomysł na stworzenie warsztatu on line, seminarium internetowego, czy też najzwyczajniej w świecie webinaru pojawił się już dość dawno w mojej głowie.

 Wyzwaniem okazało się jednak wybranie tematu. Wszak ważnych rzeczy, o których chcę. mogę i powinnam mówić jest tak wiele. A temat powinien być jeden, jasny konkretny, czytelny i przede wszystkim społecznie ważny.
Jakie kryteria zastosować, żeby z pośród tematów ważnych wybrać ten najważniejszy w tej chwili?
Moje pertraktacje z samą sobą, tworzenie list za i przeciw zajmowało kolejne dni. Aż tu nagle, pewnego wieczoru przyszła, jak zwykle, na sesje moja Klientka z książką w ręku i powiedziała:
-Kinga, to co jest napisane w tej książce jest ważne dla mnie i dla wielu kobiet na całym świecie. Zrób o tym taki warsztat na który będzie mogła przyjść możliwie największa liczba osób, tak by zmieniły swój sposób patrzenia na tą sprawę.
Dziękuję Ci Iwonko, że stałaś się dla mnie impulsem do podjęcia natychmiastowej decyzji o wyborze tematu!

Webinar, dzięki nowym technologiom komunikacyjnym, ma możliwość zgromadzić dużą liczbę internautów w jednym pokoju konferencyjnym w tym samym czasie. Bariery geograficzne znikają.

Z ciekawością wzięłam do rąk "Dobre ciało" Eve Ensler (recenzja już niebawem) i już wiedziałam, że ciało z którym tak często pracuję w czasie sesji i warsztatów stanie się tematem pierwszego z cyklu webinarów, na który Cię już dzisiaj zapraszam!


Zapisz się już teraz na warsztat wolny od opłat i zarezerwuj czas w czwartek 06.03.2014 od 20:00!

6 komentarzy:

  1. A coś bliżej? Nigdy nie słyszałam o takiej technice i nie mam pojęcia w jaki sposób mogłabym skorzystać, jaki komunikator musiałabym mieć zainstalowany? O cenie też nie wspominasz - czy to jest bezpłatne seminarium?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak seminarium jest całkowicie wolne od opłat :) Wystarczy kliknąć w poniższy link, by się zarejestrować:
      https://www.anymeeting.com/AccountManager/RegEv.aspx?PIID=EA53DA8180473E

      Potwierdzenie rejestracji zostanie automatycznie wygenerowane przez system i przesłane na twój adres email. W dniu webinaru otrzymasz kolejny email z linkiem do "pokoju warsztatowego". Transmisja spotkania otworzy się w twojej przeglądarce internetowej tuż po kliknięciu w ten link.

      Zapraszam!

      Usuń
    2. Zapisałam się jako B.M., ale mogę się spóźnić niestety - w czwartek mogę nie zdążyć do domu na 20:00, ale mogę też zdążyć. W każdym bądź razie jestem ciekawa tego doświadczenia :)

      Usuń
    3. Super - ciekawość jest bardzo ważna. Wraz z otwartością stanowi większą część każdego sukcesu.

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o czymś takim :) Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że się spotkamy "on - line" 06.03.2014 o 20:00 :)

      Usuń