10 września 2013

Mistrzowski weekend z Colinem P. Sissonem

W miniony weekend w Warszawie odbył się warsztat "Mistrzostwo siebie"
prowadzony przez twórcę Integracji Oddechem, autora takich książek jak:"Twoje prawo do bogactwa", czy "Niezwykła moc świadomego oddychania", Colina P. Sissona. 

Dwa intensywne dni poświęcone podróży w głąb siebie, by jeszcze lepiej rozumieć siebie i innych. By jeszcze pełniej żyć i by prowadzić jeszcze lepsze sesje :) 
W czasie warsztatu poczyniłam wiele zaskakujących odkryć i utwierdziłam w tym, że wybrana przeze mnie droga jest dla mnie słuszna.

Fot. Ja i Colin w niedzielne popołudnie, po warsztacie.

4 komentarze:

  1. Też chętnie wzięłabym udział w podobnych warsztatach. Przeczytałam dużo książek takich autorów jak E. Foley, N.D. Walsh, C.C. Tipping, J. Murphy, a na warsztaty ciągle mi nie po drodze. Szkoda, że w mojej Bydgoszczy nie organizuje się takich spotkań...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa Foley jest jedną z adeptek Colina. Jest również autorką przedmowy do polskiego wydania "Podróży w głąb siebie".

      Usuń
  2. O, swego czasu interesowałam się trochę takim samorozwojem, poznawaniem siebie i zmienianiem swojego myślenia. Takie warsztaty to pewnie świetne przeżycie :)
    Co do Rewersu, pewnie podzielę się wrażeniami po seansie ;)

    OdpowiedzUsuń