2 stycznia 2014

Moja Mapa Marzeń na 2014 rok!





Mapa Marzeń jest swego rodzaju "zamówieniem" składanym u naszej podświadomości.
Napisanym w jej języku. Tworzenie tej wyjątkowej wizualizacji celów sprawia nie tylko wiele radości, ale tez pozwala dokładniej zastanowić się nad celami samymi w sobie i nad tym dlaczego chcemy właśnie, tego a nie tamtego. Wybór zdjęć też nie jest przypadkowy. Dlaczego z setek tysięcy domów/samochodów itp wybór pada dokładnie na ten jeden konkretny?

Po zakończeniu tego niebywałego procesu "pozwalania sobie" na marzenia i powrocie do rzeczywistości otrzymujemy nie tylko gotowy "kontrakt na przyszłość" zawarty z samym sobą, ale także wiele ciekawych wglądów.


Zamieszczam tutaj swoją Mapę Marzeń na 2014.

Jej centralną część zajmuje oczywiście Ja, czyli jej twórca, ze wszystkim tym, czego potrzebuję w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia. U mnie jest to ciepło, słońce, ODDECH, a raczej jeszcze więcej oddechu (jak przystało na coacha oddechu :))


Powyżej misja, sława i bycie w świecie. Też dużo przestrzeni, dużo bycia, dużo ODDECHU :) Co nie oznacza, ze chcę całkiem zostawić coaching klasyczny. Co to to nie! O nim będzie później,


Idąc zgodnie z ruchem wskazówek zegara znajduje się strefa związku, partnerstwa i miłości. Wspólny czas na łonie natury (na plaży uściślając), dobra zabawa, podróże, TANIEC i połączona różnorodność.


Poniżej twórczość, hobby. Na tą strefę również zachodzi taniec i powrót do malowania (Teraz uświadomiłam sobie jak bardzo brakuje mi wyrażania się poprzez kolor i sztukę) oraz flow i same świetne pomysły :)


Cała dolna część mapy to kariera, praca, podróże itp. Jednym słowem określiłabym ją jako rozwój.

Rozwój tego oto bloga, który dociera do coraz to nowych odbiorców przekazując wartościowe treści. Podróż do Australii, Wiele sukcesów i osiągniętych szczytów przez moich coachingowych Klientów. Mój własny nieustanny rozwój. Warsztaty nie ograniczone ani klimatem, ani koniecznością "zamknięcia się" w sali. Dające radość i dużo pozytywnej energii wszystkim uczestnikom!


Powyżej relacje w rodzinie i w pracy a także zaplecze finansowe.

Jedność, równość, wsparcie, wspólnotowość, bezpieczeństwo, przyciąganie.


Cele już są, teraz wszystko w moich rękach. Realizacja mojej mapy marzeń zależy tylko ode mnie.

13 komentarzy:

  1. Chyba ze dwa razy w życiu robiłam taką mapę, niestety w trakcie roku się zdezawuowała (o rany, trudne słowo). Dobrze jest taka mapę powiesić w zasięgu wzroku, a moja leżała w szufladzie, bo miejsca na nią nie znalazłam - symboliczne, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Gaju, ze poruszyłaś bardzo ważną kwestię, o której ja nie napisałam. Miejsce usytuowania mapy marzeń jest niezwykle istotne. Tak jak piszesz, powinna być ona w zasięgu wzroku, by stale przypominać o tym do czego się dąży.
      Czy wzbogacona o te doświadczenia znajdziesz w tym roku czas na stworzenie i miejsce na zawieszenie swojej mapy marzeń?

      Usuń
  2. zbieram wycinki, dodam ją z pewnością :)))) Wiesz jak jest trzeba usiąść i ją zrobić żeby marzenia też nie były realizowane na raty :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. To prawda. Ja też nad swoją długo myślałam i wczuwałam się w poszczególne "wycinki", by stworzyć coś w 100% satysfakcjonującego i mojego:)! Przyjemnej zbiórki i realizacji marzeń!

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł na wizualizację swoich marzeń :) Ja na razi wypisałam wszystkie swoje cele. Jest ich sporo, ale uznaję zasadę małych kroków, aby nie zarzucić sobie zbyt wiele obowiązków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metoda małych kroków świetnie się sprawdza, warto dać sobie jednak przestrzeń także na milowe kroki :)

      Usuń
  4. Właśnie pod wypływem tego posta spisałam moje cele podróżnicze i mam nadzieję, że uda się je zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa mapa. Życzę powodzenia. Proszę o radę gdyż nie mogę zrobić swojej - stale odkładam to na jutro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Mario, proszę o kontakt przez wiadomość prywatną. Jestem pewna, że w tym roku stworzy Pani swoją mapę marzeń!

      Usuń
  6. Zapraszam do udziału u mnie w konkursie temat to właśnie mapa marzeń

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem jakie sa po roku owoce mapy marzen?

    OdpowiedzUsuń