19 stycznia 2014

Jak zacząć żyć pełnią życia?



Przepływ - połączenie - trwanie- odWIECZNOŚĆ- jedność - bycie - oddech - energia - kreatywność - twórczość - moc - wewnętrzne bogactwo - wiara - ufność - wdzięczność




Posiadasz już wszystko to, czego potrzebujesz i za czym tęsknisz.

Aby połączyć się z tym wszechogarniającym poczuciem szczęścia musisz:
  • porzucić stare paradygmaty,
  • zejść z utartych ścieżek,
  • wyjść na spotkanie nowego, nieznanego, inspirującego,
  • oswoić swoje lęki,
  • zaprzyjaźnić się ze swoją odwagą,
  • podjąć decyzje zgodne z Twoimi wartościami i misją zrobić pierwszy krok w stronę pełniejszego życia

Jeśli czujesz, że nadszedł już Twój czas rozpocznij proces zmian ..... umów się na sesje coachingowe, lub sesje oddechowe.  ---> kontakt

Inspiracja muzyczna, która towarzyszy mi przy tworzeniu nowego warsztatu dla Kobiet,  Sheila Chandra "Kafi Noir"


1 komentarz:

  1. Zycie zaczynało mnie przerastać. Nie potrafiłam odnaleźć się wśród ludzi, z każdym miesiącem problemy narastały i zaczynałam wpadać w powazną depresję. Pomogło mi oczyszczenia energetyczne, które zamówiłam na stronie moc-energii.pl , teraz znowu jestem pełna zycia, tak jak kiedy byłam jeszcze młoda. Wreszcie patrze w przyszłość z optymizmem.

    OdpowiedzUsuń