6 stycznia 2017

Mapa Marzeń - Mapa Celów 2017

Jak już wspominałam we wcześniejszym wpisem mapę marzeń z 2014 roku zrealizowałam w nieco dłuższym okresie czasowym, ale jednak o ile cele w niej zawarte były dla mnie stale atrakcyjne, zrealizowałam je wszystkie.


Wraz z początkiem nowego, 2017 roku przyszedł czas na kolejna mapę celów :)

Zaczynamy!

W związku z tym, że w centralnej części mapy powinnam znaleźć się ja i to co dla mnie ważne, tym razem bardzo spersonalizowałam mozaikę wklejając w tym miejscu moje własne zdjęcie! A co! To w końcu moja mapa!

Idąc zgodnie z ruchem wskazówek zegara - godzina pierwsza i powiedzmy druga odpowiada strefie związku - tutaj jak widzicie nic się nie zmienia. Nadal liczę na harmonijną, zdrową, dobrą relację, pełną zrozumienia i ciepła opartą na partnerstwie, którą budujemy choćby przez wspólnie spędzany czas i nasze wspólne hobby - taniec.

A skoro już o tańcu mowa to jest on pięknym przejściem, do kolejnej strefy - kreatywności. Dynamika i piękno tańca tkwi także w indywidualnym temperamencie tancerzy i ich interpretacji danej muzyki, dlatego jest on jedną ze sztuk. Tak samo jak pisanie :) Zdradzam Wam sekret - na ten rok zaplanowałam swoją pierwszą książkę :) Dziękuje za motywację Renacie Wronie <3

Poniżej strefa kontaktów międzyludzkich. Życzyłabym sobie, aby wszystkie kontakty niezależnie, czy biznesowe, czy prywatne odbywały się w duchu życzliwości.

Na ten rok zaplanowałam też dwie podróże.
Kto na podstawie zdjęć zgadnie dokąd chcę się wybrać?

Tak do Włoch i do Norwegii :)

Dolna strefa mapy to także plany związane z rozwojem osobistym i zawodowym. Celowo umieściłam zdjęcie Coco Chanel, bo właśnie nad zwiększeniem rozpoznawalności mojej marki osobistej chcę pracować w najbliższym czasie.

Kolejnym ważnym obszarem jest zdrowie, które potrzebuje zatrzymania się oddechu i harmonii. Z resztą harmonia jest mottem przewodnim także relacji z rodziną. Wyżej jest strefa finansowa, której również nie można zaniedbywać.

A nad moim zdjęciem znajduje się moja misja nie tylko na ten rok - inspirowanie innych i dawanie im dobrego przykładu.

Jakie są twoje cele na ten rok?
Czy poświęciłaś już czas na ich doprecyzowanie?

Im głębiej się nad nimi zastanowisz, im bardziej skomunikujesz się z energią swojego serca tym większe i autentyczniejsze będzie twoje pragnienie ich realizacji!

Trzymam za Ciebie kciuki!

Uczyń ten rok wyjątkowym!

1 komentarz:

  1. Ja na 2017 miałam mnóstwo planów i celów do spełnienia i je całkiem skutecznie realizuję. Ostatnio ukończyłam szkolenia abi i zmieniam nieco profesję. Jeden istotny cel za mną!

    OdpowiedzUsuń